zaterdag 7 april 2012

Happy Moments 1: Fijne Pasen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bijdrage aan mijn blog heb toegevoegd. De reden hiervoor is dat ik het zakelijk gezien dermate druk heb dat ik niet echt veel tijd had voor nieuwe tips en adviezen. Mijn excuses hiervoor aan trouwe lezers.

Sinds ik bijna een jaar geleden aan dit blog begonnen ben merk ik dat ik zelf steeds meer profijt begin te krijgen van alle boeken die ik de laatste maanden over mentale training en coaching heb gelezen.

Deze vooruitgang is het sterkst merkbaar gedurende de zakelijke activiteiten die ik op dit moment aan het ontplooien ben. Ik krijg momenteel serieus de wind in de zeilen. Diverse onverwachte meevallers beginnen  zich steeds vaker te manifesteren in mijn dagelijks leven. 

Ik heb op dit moment een houding dat er gewoon weinig mis kan gaan. Ik reken er op en ga er vanuit dat alles wat ik onderneem goed zal gaan. Mentaal ben ik ijzersterk.

'Er is niets of niemand die me op dit moment tegen kan houden of tegenwerken. Alles zal goed komen.

 Nee, sterker nog:

Alles IS goed!'

Want als je een houding hebt die positief is in het NU, in het heden, dan zal voorspoed op alle gebieden vanzelf moeten volgen! Want zo is de wet.  

De komende weken en dagen zal ik via kortere bijdrages aan mijn blog meer dagelijks toepasbare tips toevoegen omdat even geen tijd heb voor ellenlange epistels hoe je je in het leven zou moeten voorbewegen. 

Dus, middels korte, dagelijks makkelijk toepasbare praktische mentale tips gaan we werken aan een superleven!  Hieronder volgt de eerste:

Tip 1:

Wat voor vibratie biedt je aan vandaag? Is het er een van: 'verdikkie mijn leven is nog steeds niet op orde' of is het er een van: 'ondanks dat alles nog niet van een leien dakje loopt ben ik nu eindelijk wel op weg naar een leven van veel betere kwaliteit.'

Met andere woorden, ben je een 'het glas is half leeg of het glas is half vol type? ...misschien een cliché maar wel de spijker op zijn kop...;-)

Kijk, het interesseert het universum geen ruk wat voor vibratie je aanbied. Is het er een gebaseerd op fantasie, realiteit of iets dat je dwars zit uit het verleden of is het iets dat je nu waarneemt dat je niet prettig vindt? 

Focus je op wat waar je naar toe wilt gaan en wat je wilt zijn of wat je wilt ervaren. Dat wordt je punt van aantrekking!

Het universum zal, nee moet! antwoorden met dingen, gebeurtenissen en situaties die vibreren op dezelfde frequentie die jij op dit moment mentaal aanbied en hiermee matchen. 

Dus denk en voel voorspoed dan volgt welzijn vanzelf!

Geen opmerkingen: