dinsdag 21 januari 2014

Een simpele formule om méér geld te krijgen!

U leeft in een overvloedig universum. U kunt alles krijgen wat u maar hebben wilt want er is werkelijk nergens een gebrek aan in onze prachtige wereld. Het probleem is echter dat veel mensen niet beseffen dat een veelvoud van financiële problemen, ziekten, gebrek aan liefde en andersoortige ongewenste zaken óók in overvloed tot u kunnen komen.

Dat klinkt tegenstrijdig maar dat is het helaas niet. Uw huidige leven is niets anders dan een griezelig perfecte resultaat of afspiegeling van in het verleden door u bedachte zaken, gedane overpeinzingen, ervaren emoties en gevoelens welke u ooit eens diep het heelal heeft ingeslingerd en later als een boemerang snoeihard tot u is geretourneerd.

Met als resultaat uw huidige levenssituatie!

Als u precies wilt weten hoe dit allemaal zit en werkt, dan moet u maar een van mijn vorige epistels lezen maar om nu direct actie te ondernemen om bijvoorbeeld uw geldzaken meer op orde te krijgen zal ik u een krachtige formule onthullen.

Het komt hier op neer dat als men zijn onderbewustzijn maar vaak genoeg bombardeert met een bepaalde visie, gedachte of uitspraak, het onderbewustzijn dit op een gegeven moment voor waar gaat aannemen.

Het onderbewustzijn kent namelijk het verschil niet tussen waar of niet waar. Het is net de stuurman in de machinekamer van een schip die precies de bevelen uitvoert welke de kapitein (u dus) aan hem doorgeeft.

De machinist heeft geen flauw idee of we recht op een ijsberg afsteven of niet. Het zal 'm worst wezen. Als de kapitein roept: "Volle kracht vooruit!" dan zal de machinist de stoker aansporen om nog meer kolen op het vuur te gooien.

Het is allemaal ordinaire illusoire manipulatie!

Denk maar aan een mooie blote meid op een foto of een afbeelding van een lekkere maaltijd in een magazine. Het water loopt je in de mond of wellicht reageren bepaalde andere lichaamsonderdelen geprikkeld terwijl het begeerde vlees in de realiteit in geen velden of wegen te bekennen is!

Het onderbewustzijn denkt dat er wat lekkers aankomt en zet de machinerie aan het werk. Zo simpel werkt het.

Het mooie met deze methode is dat je nergens in hoeft te geloven. Ook al voel je je straatarm, het enige wat men moet doen is simpelweg deze krachtige affirmatie twee keer per dag als peppil tot je nemen. Een krachtig medicijn tegen een gebrekkige monetaire situatie.

Hoe werkt het?

De methode is belachelijk simpel. Te mooi om waar te zijn maar toch is het zo. Het werkt voor mij. Het werkt voor vele anderen en u kunt er ook uw voordeel er mee doen. Het enige wat u moet doen is het volgende:

U moet twee keer per dag, liefst een half uur per keer of langer de volgende formule uitspreken:
 
"Geld komt makkelijk naar mij toe in steeds groter wordende hoeveelheden".
"Mijn financiële situatie is uitstekend en wordt steeds beter".

That's it. Makkelijker kan niet.

Ingewikkelder kan wel!

Let op! Spreek altijd in de tegenwoordige tijd. Niet in de trant van "Ik wil rijk worden" of zo want dan ligt de focus op een toekomstige gebeurtenis en dat willen we niet. We willen NU verbetering.

Tenslotte is het NU all there is...

Zeg ook niet: "Ik wil minder arm zijn" want dan krijg je alleen maar meer armoede. Het Universum zal je alleen maar meer geven van de dingen waar jij de focus op richt dus bedenk goed wat je zegt en denkt. Bovendien kent het universum het wordt NIET niet...

Als u denkt dat dit psychologische luchtfietserij is of zweverig geleuter dan kunt u zich lelijk vergissen. Mijn eerste vermogen kwam razendsnel tot mij nadat ik hier een jaar of 20 geleden over gelezen had en daadwerkelijk toepaste in mijn leven.

Recentelijk heb ik deze door mij bijna vergeten formule weer eens afgestoft en in hergebruik genomen.

Resultaat:

Binnen een maand bijna een verdubbeling van mijn inkomen. Sterk verbeterde verkopen van mijn online business. Ik kreeg geld terug uit onverwachte hoeken: plots een flinke onverwachte belastingmeevaller, geld terug van UPC wat ik teveel betaald zou hebben plus teveel betaalde ziektekostenverzekering. De meest gekke meevallers kwamen op mijn bordje. En dat allemaal in een tijdbestek van slechts enkele weken!

De eerste keer kan het een beetje raar of gênant aanvoelen als je zo tot jezelf spreekt. Zeker als je een gebrekkig gevoel over je financiën hebt. Maar het mooie is dat je nergens in hoeft te geloven met deze methode. Herhaling is het geheim van de smit.

Zelf spreek ik deze formule uit als ik bijvoorbeeld in de auto zit en onderweg ben. Je kunt niet gestoord worden  en er is niemand die je dan kan horen en die je eventueel tot idioot kan verklaren want sommige zullen deze methode toch nooit geloven.

In de trein of bus is het natuurlijk een stuk lastiger maar probeer de formule dan te herhalen zonder te spreken alhoewel hardop uitgesproken woorden de sterkste uitwerking heeft op uw geest.

Op een gegeven moment zul je merken dat je niet eens meer nadenkt over wat je zegt. Het wordt gewoon een soort mantra. Je onderbewustzijn zal vroeg of laat gaan reageren en de tandwielen van onze briljante kosmos zullen langzaam maar zeker voor je in beweging komen. En dat allemaal zonder dat er zweetdruppels vloeien. Mooi toch?

Vraag je niet af hoe en waarom het werkt. Laat los en laat toe. Wat kan jou het schelen waardoor jouw portemonnee steeds dikker wordt? Helemaal niks toch zeker? Áls ie maar voller wordt! Zeker in deze tijden van crisis. En baat het niet dan schaad het niet.

Je zult vroeg of laat merken dat er meevallers komen in je leven. Vaak uit onverwachte hoek. En laat je niet uit het veld slaan door tegenvallers. Compensatie zal dan elders wel weer opduiken. Houdt vertrouwen!

Gewoon doen. Ook al twijfelt u. Ga aan de slag. U heeft niets te verliezen! Alleen alles te winnen. Het zal u lukken! Het werkt bij mij en ik verschil werkelijk in niets met u.

Succes er mee!


Geen opmerkingen: