vrijdag 2 januari 2015

Happy New Year, Happy New You!

2015 gaat een geweldig jaar worden...!

Maar....we gaan wel zelf de slingers ophangen... We gaan niet wachten tot Jupiter perfect in conjunctie staat met Venus. Nee, de planeetstanden zullen ons worst wezen de komende maanden. We gaan actiematig aan de slag dit nieuwe kalenderjaar met doelgerichte plannen die ons brengen waar we wezen willen en moeten zijn.

Kortom, we pakken het leven bij de ballen!

En wel A.S.A.P. Dus niet morgen maar nu.

Mijn 'to do' lijstje met geweldige voornemens voor vandaag, morgen en overmorgen ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

1. Een nóg betere gezondheid!

Terwijl ik deze letters op mijn toetsenbord ram slik ik net mijn op twee na laatste pilletje weg van een penicillinekuur. Dit aangezien ik de hele maand december ziek, zwak, grieperig, verkouden, lamlendig en gammel ben geweest...en nog steeds niet helemaal de ouwe.

Als je niet fit bent begrijp je pas echt hoe geweldig het is om gezond te zijn. Waar je doorgaans nauwelijks bij stil staat omdat je het te druk bent met andere zaken komt gelukkig zijn met een enorme klap tot stilstand als je met flinke koorts en een lelijke hoest hondsberoerd in je nest ligt.

Dus voor 2015 ga ik mijn 'gezonde' levensstijl nog eens goed onder de loupe nemen en mijn nieuwe inzichten met u delen op het gebied van: nóg gezonder eten en drinken, veel meer bewegen, beter en bewuster ademhalen en verdere stress reductie.

Dit en vele andere tips zal ik wekelijks via mijn blog aan u kenbaar maken.

Wat staat er verder op het programma voor dit verse jaar?

2. Een sterk verbeterd financieel plaatje.

Nu ons per 1 januari weer het zoveelste pakket met lastenverzwaringen door de strot is geduwd hoop ik niet voor u dat u voor uw financiële welzijn volledig afhankelijk bent van onze roverheid. Of van andere individuen of instanties.

Veel mensen staat financieel het water tot aan de lippen als hun huis al niet geheel en al onder de waterspiegel is verdwenen. Bovendien waait er nog steeds een gierende crisiswind door de straten.

Geen tijd dus om bij de pakken neer te zitten. Aan de slag moeten we!

Maar ook al heb je genoeg cash op zolder. Er is altijd ruimte voor verbetering dus ga ik u wekelijks lastigvallen met handige tips hoe u meer geld kunt bezuinigen, meer pegels kunt besparen én sparen, en vooral belangrijk: hoe je méér inkomsten kunt genereren als je huidige niet afdoende blijken te zijn.

...en verder:

3. Meer voormekaar krijgen door minder te doen!

Klinkt goed hè deze tip? ;-)

Toch is het de realiteit. Als je je gedachtepatronen niet goed op een rijtje hebt kun je actie nemen totdat je een ons weegt maar gewenste zaken zullen nooit tot je kunnen komen. Simpelweg om er nu eenmaal geen vibrationele match is tussen jouw droomdingen die je zo vurig wilt bewerkstelligen en de frequentie die je in werkelijkheid uitstraalt.

Gegarandeerd veroorzaakt door minder goede gevoelens en je waarschijnlijk sterk achterhaalde, vastgeroeste en vaak misplaatste gedachtepatronen...

Aangezien ons universum werkt op basis van resonantie tussen gelijken gaan we dit jaar de hemelen eens goed wakker schudden. Door middel van bewust positievere gedachten te creëren gaan we dusdanig lekker in ons vel zitten dat onze 'vibe' automatisch een flink hogere frequentie krijgt. We gaan keihard aan de slag om mentaal ijzersterk en superpositief voor de dag te komen, ongeachte hoe ellendig je huidige situatie ook wellicht nu is!

Let op! Knoop dit laatste goed in je oren!

We kijken niet meer naar 'wat is' maar door jezelf te dwingen je goed te voelen en de focus te richten op waar je naar toe wilt MOET het universum antwoorden met sterk verbeterde manifestaties in je dagelijkse realiteit.

Dit kun je al na uren of een paar dagen bewerkstelligen, but its 100% up to you. Als je maar aan de slag gaat met je meer goed te voelen en je te focussen op die zaken die je hart doen zingen. No matter wat anderen ook van je denken. (We hebben sowieso geen ene reet te maken met wat anderen denken…)

Als jij happy bent en je goed voelt, MOET en ZAL het universum antwoorden met een match in jullie onderliggende frequentie. Dat wil zeggen: jou superrap díe zaken geven die je graag wilt zien!

Tot slot:

Ik zal minmaal twee keer per week trachten dit blog te updaten. Ook over andere zaken met tips en adviezen. Door omstandigheden kwam er vorig jaar weinig van terecht. Kom dus wat vaker terug indien mogelijk. En graag hoor ik van u dus schrijf gerust eens een schrijven terug.

Gelukkig Nieuwjaar! We gaan het maken!


1 opmerking:

Brigitte zei

Hee Luuk, het wordt een fantastisch jaar!!! Gaaf te horen dat je wekelijks gaat schrijven, altijd ook weer een "good vibe" momentje om het te lezen so keep up the good vibes ;-)